Aktualizacja. Usterka techniczna usunięta (20.08.2024) – Punkt Obsługi Klienta w Kleszczewie – brak możliwości wydania oraz doładowania kart PEKA (do odwołania)

Informujemy, że usterka techniczna została usunięta.

Po odbiór kart PEKA zapraszamy od środy 21.08.2024 r. po godzinie 8:00.

 

W związku z usterką techniczną do odwołania nie będzie możliwości odbioru oraz doładowania kart PEKA w Punkcie Obsługi Klienta w Kleszczewie, zlokalizowanym w siedzibie Zakładu Komunalnego przy ul. Sportowej 3 (nadal istnieje możliwość złożenia wniosku o kartę PEKA).

W celu odbioru karty PEKA lub jej doładowania pasażerowie mogą korzystać z Punktu Obsługi Klienta ZTM Poznań zlokalizowanego np. na Dworcu Rataje.

Jednocześnie przypominamy, że kartę PEKA można doładować przez Internet poprzez portal www.peka.poznan.pl, a stan konta można sprawdzić w autobusach i tramwajach na liniach ZTM (znajdują się tam czytniki).

Za niedogodności przepraszamy.