16.11.2022

Pracownik ds. administracji i eksploatacji

Pracownik ds. Administracji i Eksploatacji

Miejsce pracy: Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp. z o.o.

Obowiązki:

  • prowadzenie spraw  związanych  z  przygotowaniem,  realizacją  oraz  rozliczaniem remontów i eksploatacji,
  • opracowywanie harmonogramów prac i bieżący ich nadzór,
  • przygotowanie, kontrola i raportowanie zaawansowania robót,
  • rozliczanie prac eksploatacyjnych i usług,
  • kontrola jakości i odbiór prac,
  • współpraca z urzędami, wykonawcami i podwykonawcami oraz innymi instytucjami,
  • wykonywanie analiz, zestawień na zlecenie i potrzeby działu,
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej,
  • przygotowywanie oraz zbieranie ofert i prowadzenie negocjacji z firmami wykonawczymi.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, inżynierskie w specjalności: inżynieria środowiska, budowlanej, ochrona środowiska lub pokrewne,
  • dodatkowym atutem będzie ogólna wiedza techniczno-budowlana,
  • znajomość obsługi komputera/MS Office, AutoCAD/,
  • samodzielność w realizacji zadań,
  • zdolności organizacyjne, dokładność i terminowość,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę pełną wyzwań,
  • dużą samodzielność w działaniu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

 

Oferty prosimy kierować na adres zk@zk.kleszczewo.pl do 30.11.2022 r.

Ogłoszenie Pracownik ds. Administracji i Eksploatacji

Wróć